『グレッグのダメ日記』 vs 『プチ・二コラ』のプチ比較!

2021年02月03日

『EVENTOWN』(1)【翻訳トライ※誤訳満載】

Eventown EVENTOWN [ Corey Ann Haydu ]



(「翻訳トライ」のコーナーは、ド素人の個人的趣味です。
誤訳満載のはずなので、コピぺ禁止でお願いします)


1 Fresh Start
  新たな始まり

 Jenny Horowitz likes horses and the color pink and asking lots of questions about things i don't want to talk about.

 ジェニー・ホロウィッツは、馬とピンク色とわたしが話したくないことをたくさん聞いてくるのが好きだった。

 Today she's got one of her favorite horse T-shirts on, a pink one, and she's asking me about The Move, even though every she mentions it I turn to Naomi and ask a question about multiplying fractions, whitch we're learning about in math class.

 今日彼女は馬の絵のTシャツを身につけていた。ピンクのやつだ。そして、私に「引っ越し」について尋ねてきた。私がナオミに向かって、数学の授業で勉強中の分数の掛け算について質問中にも関わらずだ。

  Jenny Bess, and Flora should all know that if I'm talking about multiplying fractions, I must really not want to talk about The Move.

 ジェニー・ベスとフローラは知るべきだ。もし私が分数の掛け算について話していて、本当に「引っ越し」について話したくないんだってこと。


hachilabo at 02:34│Comments(0)

コメントする

名前
 
  絵文字
 
 
『グレッグのダメ日記』 vs 『プチ・二コラ』のプチ比較!